Archive for lipiec, 2019

• Niedzielny wypad do Prabut i Kwidzynia

28 lipca 19r. w planach mieliśmy odwiedzić Działdowo, okazało się, że nie łatwo jest w tym mieście znaleźć osobę, która chciałaby po nim oprowadzić grupę zainteresowanych i zapoznać nas z historią miasta. Postanowiliśmy zmienić nieco kierunek i zdecydowaliśmy się pojechać do Kwidzynia i Sztumu. Plan jak to często bywa troszkę się zmodyfikował za sprawą miejscowości po drodze do głównego celu. Trafiliśmy do Prabut. Pięknej malowniczo położonej miejscowości o ...

Dzień 29 lipca 2019 | Przez : | Kategoria : Aktualności |
  • Imieninowe wyjście na Stare Miasto

24 lipca 19r. małą grupką zebraliśmy się na Starym Mieście celem świętowania obchodzonych w najbliższym terminie imienin. Doszliśmy do wniosku, że każdemu z nas należy się odrobina przyjemności w związku z tym wszyscy zostali obdarowani kwiatami Panie otrzymały po białej róży Pan otrzymał pięknego czerwonego goździka. W restauracji mieliśmy przyjemność posmakować rarytasów o niebiańskim smaku. Wędrówkę zwyczajowo zakończyliśmy na lodach. [ngg ...

Dzień 25 lipca 2019 | Przez : | Kategoria : Aktualności |
  • Katedra i muzeum archidiecezjalne w Olsztynie

Nasze pierwsze wakacyjne spotkanie odbyło się we wtorek 23 lipca 19r. . spotkaliśmy się w stałym punkcje zbiórki przy Wysokiej Bramie. Wyruszyliśmy do Bazyliki konkatedralnej św. Jakuba w Olsztynie. Kościół pochodzi z XIV wieku. Zimą 1807 Francuzi zamknęli w nim półtora tysiąca jeńców rosyjskich. Ci, broniąc się przed ostrym mrozem, spalili prawie wszystko, co mógł strawić ogień. Kościół zbudowano w latach 1315 – 1380. Jest to ...

• XXIII Międzynarodowy Festiwal Piosenki i Kultury Romów

20/21 lipca 2019r.. Wycieczkę do Ciechocinka i Torunia mamy już za nami. Pojechaliśmy grupą 75 osób z kilku miejscowości: Barczewo, Miłomłyn, Olsztynek, Olsztyn. Zakwaterowanie mieliśmy w Hotelu Rubbens&Monet. Mieliśmy możliwość skorzystania z basenu i kręgli, te przyjemności pozostawiliśmy sobie na drugi dzień naszej wycieczki. Punktem docelowym był Ciechocinek i koncert Festiwalowy Piosenki i Kultury Romów. Dojechaliśmy do Ciechocinka i tam mieliśmy czas na zapoznanie się z miejscowością, ...

Dzień 19 lipca 2019 | Przez : | Kategoria : Aktualności |
  • Zdrowe ciacho

W progach naszego biura zagościli niezwykli goście. 27.06.19r. w czwartek mieliśmy przyjemność realizować projekt pt. ZDROWE CIACHO. Do współpracy zaprosiły nas Panie z MOPS z ul. Woj. Polskiego w Olsztynie. Udział w spotkaniu wzięły: dzieci, rodzice i członkowie naszego stowarzyszenia oraz grupa Pań pracowników MOPS. Spotkanie można opisać w ...

Dzień 11 lipca 2019 | Przez : | Kategoria : Aktualności |
  • Czwartkowy obiad u Diabetykoq w Białymstoku

09.07.2019r. Kolejny raz mieliśmy przyjemność skorzystać z zaproszenia na Czwartkowe Obiady u Diabetyków. Tym razem miejscowość, w której się odbyły to Białystok, można powiedzieć kolebka, w której powstały pierwsze czwartkowe spotkania. Korzystając z okazji bycia w Białymstoku odwiedziliśmy kilka miejsc według nas ciekawych i wartych polecenia. Ze względu na to, że pogoda ostatnio jest dość kapryśna obiekty do zwiedzenia wytypowaliśmy pod tak zwanym ...