Archive for wrzesień, 2019

• Czwartkowe kulinarne spotkania u p.Bibliotekarek.

19.09.19. czwartek Zmieniliśmy lekko formę czwartkowych spotkań u Pań Bibliotekarek, ze względu na to, że zwyczajem Polaków jest gościnność zawsze na spotkaniach czwartkowych był, jest i będzie drobny poczęstunek dla tego też nazwa spotkań została zmieniona na Czwartkowe kulinarne spotkania u p.Bibliotekarek. W dniu dzisiejszym mieliśmy możliwość skosztowania: Bułki a'la zapiekanki  i fondue czekoladowe z owocami. Była też chwila dla innych zmysłów podsumowaliśmy nasze ...

Dzień 20 września 2019 | Przez : | Kategoria : Aktualności |
  • Spotkanie z polskim kawiorem

Integracja ma różne oblicze nie tylko wyjazdowe w formie wycieczek, ale też i stacjonarne, czyli te na miejscu z wykorzystaniem zasobów naszego lokalu. Takim też było Spotkanie z polskim kawiorem 06. 09.19r.. Zebrało nas się spore grono 23 osoby i mieliśmy przyjemność degustować potrawy z tzw. pl. kawiorem. Co nam zaserwowano: * pierożki z farszem z kaszanki i wątróbki podsmażane, * gniazda z wątróbki i kaszanki z perliczym jajem pod pierzynką z sosu czosnkowego i ...

Dzień 7 września 2019 | Przez : | Kategoria : Aktualności |
  • 01 września 2019r. Elbląg jednodniowa wycieczka szlakiem kuchennych rewolucji

Nie samym jadłem człowiek żyje. Przed obiadem, który mieliśmy zarezerwowany na godz. 16.30, zwiedzanie Elbląg zaczęliśmy od Muzeum Archeologiczno-Historycznym, następnie Katedra, brama targowa itd. Przewodnikiem była p.Ewa, która raczyła nas ciekawymi opowiadaniami o historii miasta. W muzeum obejrzeliśmy ekspozycję: Skarby Truso i dawnego Elbląga http://www.polskaniezwykla.pl/web/place/14184,elblag-skarby-truso-i-dawnego-elblaga.html W Janowie, w którym polscy archeolodzy dokonali sensacyjnego odkrycia legendarnej osady Truso, ...

Dzień 5 września 2019 | Przez : | Kategoria : Aktualności |
  • Zdrowa Plaża

Sobota (31.08.2019r.) ostatni dzień sierpnia i przygoda na plaży, spotkanie pt. Zdrowa plaża, badania poziomu cukru i ciśnienia. Od godz. 11.00 do 14.00 przebadaliśmy około 80 osób, warto było kilka osób miało okazję dowiedzieć się, że ich parametry są już na pograniczu normy i warto skonsultować się z lekarzem. Ciekawi ludzie, interesujące rozmowy efektywnie spędzony czas. Dziękujemy organizatorom NFZ za możliwość udziału i wspólnej pracy.

Dzień 4 września 2019 | Przez : | Kategoria : Aktualności |